Умови повернення/заміни товару

Юридичні норми повернення або обміну товарів в Україні визначаються Законом України “Про захист прав споживачів” та Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. “Про реалізацію окремих положень Закону України ‘Про захист прав споживачів'”.

Товар належної якості

Право на обмін чи повернення:

Споживач має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, за умови збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб, ярликів та наявності розрахункового документа.

Винятки з права на обмін або повернення:

Відповідно до Постанови №172, товари побутової хімії включені до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню). Це означає, що миючі засоби, засоби для прання, чищення та інші подібні товари не можуть бути повернені або обміняні, якщо вони належної якості.

Товар неналежної якості (брак)

Товаром неналежної якості є товар, який має недоліки і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не відноситься до несправності товару. Зверніть увагу, що зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент доставки товару.

У разі виявлення недоліків у товарі споживач має право вимагати:

пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

відшкодування витрат на усунення недоліків товару;

заміни на аналогічний товар належної якості;

розірвання договору і повернення сплаченої суми.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості

Терміни

Споживач має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з дня купівлі, не враховуючи дня купівлі.

Умови

Товар не був у використанні: Збережено товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Документи: Наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару (квитанція, видаткова накладна тощо).

Порядок (процес) повернення

  1. Підготовка товару: Перевірте товар на відповідність умовам повернення.
  2. Звернення до продавця: Протягом 14 днів з дня купівлі зверніться до продавця з товаром та документом, що підтверджує купівлю.
  3. Написання заяви: Напишіть заяву на повернення товару, вказавши свої дані, інформацію про товар, дату купівлі та причину повернення.
  4. Розгляд заяви: Продавець перевіряє товар на відповідність умовам повернення протягом трьох днів.
  5. Повернення коштів або обмін товару:
    • Повернення коштів: Якщо товар відповідає умовам повернення, продавець повертає сплачену сумупротягом 14 днів з дня пред’явлення відповідної вимоги, тим способом, яким була проведена вами оплата. Якщо оплата була проведена банківською картою, то кошти повертаються саме на ту карту, з якої була проведена оплата.
    • Обмін товару: Якщо ви бажаєте обміняти товар на інший, продавець здійснює обмін за наявності відповідного товару протягом 14 днів або повертає кошти.
  6. Повернення товару Новою поштою: Якщо повернення здійснюється Новою поштою, упакуйте товар належним чином, додайте заяву та документ про купівлю, відправте товар продавцю. При поверненні Клієнт оплачує вартість доставки.
  7. Повернення на склад за адресою м.Київ, вул. Олекси Тихого, 94, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17.00.

Винятки: Товари, які не підлягають поверненню або обміну, визначаються Постановою Кабінету Міністрів України №172. Зокрема, це стосується товарів побутової хімії, якщо вони належної якості.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості (брак)

Терміни

Споживач має право повернути товар неналежної якості протягом строку придатності товару.

Умови

  1. Виявлення недоліків: Товар має недоліки або не відповідає заявленим характеристикам.
  2. Документи: Наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару (квитанція, видаткова накладна тощо).

Порядок (процес) повернення

  1. Підготовка товару: Перевірте товар на наявність недоліків, підготуйте документ про купівлю.
  2. Звернення до продавця: Зверніться до продавця з товаром, документом про купівлю та заявою на повернення товару, в якій вказані ваші дані, інформація про товар, дата купівлі та опис недоліків.
  3. Розгляд заяви: Продавець перевіряє товар на наявність недоліків протягом трьох днів.
  4. Вимоги споживача: Споживач має право вимагати:
    • Пропорційного зменшення ціни;
    • Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
    • Заміну на аналогічний товар належної якості;
    • Розірвання договору та повернення сплаченої суми.
  5. Повернення коштів або обмін товару:
    • Повернення коштів: Якщо товар відповідає умовам повернення, продавець повертає сплачену сумупротягом 14 днів з дня пред’явлення відповідної вимоги, тим способом, яким була проведена вами оплата. Якщо оплата була проведена банківською картою, то кошти повертаються саме на ту карту, з якої була проведена оплата.
    • Обмін товару: Якщо ви бажаєте обміняти товар на інший, продавець здійснює обмін за наявності відповідного товару протягом 14 днів або повертає кошти. Обмін товарів відбувається з перерахунком вартості.
  6. Повернення товару Новою поштою: Якщо повернення здійснюється Новою поштою, упакуйте товар належним чином, додайте заяву та документ про купівлю, відправте товар продавцю. При поверненні товару неналежної якості Продавець оплачує вартість доставки.
  7. Повернення на склад за адресою м.Київ, вул. Олекси Тихого, 94, з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17.00.

Ми вкрай зацікавлені в тому, щоб ви залишилися задоволені нашим магазином, і обов’язково знайдемо оптимальне рішення будь-яких питань. Ми завжди йдемо назустріч клієнту, і дотримуємося законодавства України.

Ми використовуємо файли cookie для найкращого представлення нашого сайту. Продовжуючи використання цього сайту, ви погоджуєтесь з використанням cookie-файлів.
Прийняти